بهترین فروشندگان کود ورمی کمپوست تهران و البرز + ۴ فروشنده 1402

بهترین فروشندگان کود ورمی-کمپوست استان تهران و البرز (کرج)

همه ما بارها شده است که بعد از خرید انواع کود برای باغ، درخت و گیاه خود، طعم شکست را چشیده ایم و نظاره‌گر عدم نتیجه و رشد دلخواه درختان و گیاهان خود بودیم.

اینکه محصول خریداری شده کیفیت مناسب مدنظر ما برای باغات و گیاهان ما را نداشته باشد، علاوه بر صرف زمان انتظار برداشت، دچار تحمل هزینه‌های گزاف مالی در کشاورزی خود می‌شویم که همگی باعث می‌شود نسبت به خرید دوباره محصول مدنظر کمی محتاط تر باشیم.

مطالعه این مقاله احتمالاً به منزله علاقه شما به استفاده از کود ورمی کمپوست با کیفیت است، من اقدام به نوشتن این مطلب کردم چون می‌خواهم خیال شما را از خریدهای بعدی برای درختانتان راحت کنم و احتمال شکست در خرید بهترین فروشندگان کود ورمی کمپوست را در استان تهران را به کمترین امکان خود برسانم. با معرفی بهترین فروشنده های کود ورمی کمپوست من همراه من باشید.

بهترین فروشندگان کود ورمی کمپوست استان تهران و البرز

در سطح وب با جستجوی کلمه کود ورمی کمپوست در استان تهران و البرز بیشتر از 30 فروشنده ورمی کمپوست در صفحات وجود دارند. اما فروشندگانی که در این مقاله بررسی شده اند، از میان بهترین فروشنده ورمی کمپوست و با‌کیفیت‌ترین شرکت‌ها انتخاب شده که انواع کود ارگانیک با کیفیت را ارائه می کنند.

همین‌طور معیار دیگر انتخاب بهترین فروشندگان کود ورمی کمپوست در تهران و کرج ، سود آوری این محصول برای کشاورزان و مصرف کنندگان خانگی بوده است. یعنی سعی کردم صرفاً در بازار فروشندگانی را بررسی کنم که کشاورزان و استفاده کنندگان محصول کود ورمی کمپوست از مصرف آن رضایت داشتند.

دوستان محترم، نکته مهم : مرجع تمام اطلاعاتی این مقاله، از صفحات خود فروشندگانی است که معرفی شده اند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر طی بروزرسانی های این مقاله، سعی می کنم بیشتر با این فروشندگان در ارتباط باشم و اطلاعات این صفحه را بروزرسانی کنم. اگر متوجه شدید هر کدام از اطلاعات این صفحه غلط است، ممنون می شوم در بخش نظرات به ما بگویید.

1. فروشنده کود ورمی کمپوست + غنی شده و سوپر رویال کشت

شرکت رویال کشت مهندس داوود رضایی به همراه تیم شرکت بهرویش
شرکت رویال کشت مهندس داوود رضایی به همراه تیم شرکت بهرویش

این شرکت به عنوان کارآفرین برتر حوزه کشاورزی در سالهای گذشته، یک کارگاه مکانیزه تولید کودهای ورمی کمپوست یک هکتاری با ظرفیت تولید 3000 تن کود ورمی کمپوست بصورت سلانه نموده است.

راه اندازی و جمع آوری تمام مکانیزه کود ورمی کمپوست از ویژگی های این کارگاه است. سیستم آبیاری مه پاش و تغذیه کرمها ماهانه با توجه به آنالیزهای علم روز جهان انجام می شود . در قسمتی از کارگاه تولیدی ما، سرند غول آسای دواری نصب شده است که در روز 50 تن کود سرند شده در سایز 2 و 3 و 5 میلی‌متر آماده و بسته بندی می کند.

  • بسته بندی

بسته بندی در وزن‌های یک تا 5 کیلوگرم مناسب مصارف خانگی، 25 تا 50 کیلوگرم برای مصرف باغ و زراعت و در بسته بندی‌های عالی تطبیقی با استانداردهای روز جهانی به بازار عرضه می‌شود .

  • کود ارگانیک ترکیبی با مشتقات ورمی کمپوست

ما موفق به تولید انواع کودهای ارگانیک با ترکیب مشتقات ورمی کمپوست در حالت‌های گرانوله و پودری و پلیتی شدیم. این نوع کود باکیفیت است و آنالیز خیلی مطلوب برای رشد و نمو گیاهان دارد .

  • تولید و فرآوری کرم خاکی

تولید و فرآوری کرم خاکی با همکاری شرکت‌ها و ارگانهای ذیربط مختلف صورت گرفت. فرصت تولید انواع پودر کرم خشک شده و روغن کرم خاکی جهت مصارف آرایشی و بهداشتی نیز ایجاد شد.

  • تحویل کالا پس از سفارش

تحویل کالا 2 روز پس از سفارش در سراسر کشور با هماهنگی های لازم با خریدار خواهد بود.

  • خدمات پس از فروش

تیم مشاوره تخصصی کشاورزی ما کلیه سوالات و نیازهای شما را پس از خرید برپایه علوم کشاورزی و البته تجربه لازم پاسخ می گویند و آماده همراهی و کمک لازم هستند.

اگر کشاورز هستید، یا تجارتی در این زمینه دارید می توانید از اطلاعات تماس زیر برای همکاری استفاده کنید یا به صفحه خرید کود ورمی کمپوست مراجعه کنید.

  • اطلاعات تماس

تلفن تماس : ۰۲۱۴۴۰۵۲۴۴۱

نشانی دفتر مرکزی : تهران فلكه دوم صادقيه بلوار ايت الله كاشاني نبش خيابان مهران ساختمان مهران طبقه ٤ واحد ٢٦

۲. فروشنده کود ورمی کمپوست، شرکت بهکشت

بهکشت از سال 1387 با همکاری مهندس سعید غفاری و با مدیریت مهندس امیر غفاری شروع به هدفی جدید و تحولی نوین در کشاورزی کرده و با ایجاد فارم تولید ورمی کمپوست با روش های جدید توانست ظرف مدت یک سال بعنوان تولید کننده ورمی کمپوست به روش پشته‌ای مطرح شود و بخشی از بازار ورمی کمپوست ایران را به دست بگیرد.

  • بخشی از موفقیت های 6 ساله ی به کشت
  1. تالیف یکی از بهترین کتاب های کاربردی تولید ورمی کمپوست به نویسندگی یکی از مدرسان نمونه تولید ورمی کمپوست
  2. تعاونی برتر در سال 1392 مصاحبه با به کشت در شبکه مستند
  3. کسب گواهینامه های ایزو از ترکیه

  • اطلاعات تماس

تلفن تماس : 02165414517

نشانی : تهران – جاده مخصوص كرج – جاده انديشه ، شهريار – چهارراه ملارد – بعد از امام زاده ابراهيم

۳. فروشنده کود ورمی کمپوست، فروشگاه اینترنتی دم برگ

دمبرگ ،فروشگاه اینترنتی کشاورزی است که انواع محصولات کود را به فروش می رساند. این فروشگاه اینترنتی در سال 92 شروع به کار نموده است و توانسته است کود غیرارگانیک و ارگانیک با فرمولاسیون تخصصی هر گیاه مانند ارکیده ها ، آنتوریوم ها و غیره  از شرکت های معتبر هلندی و ایتالیایی مواد اولیه خود را تهیه کند.

  • اطلاعات تماس

تلفن تماس : ۰۹۱۲۴۶۸۹۱۵۸

نشانی : کرج ، جاده ملارد ، منظریه ، گلستان 17

۴. فروشنده کود ورمی کمپوست، کودز (Kods)

سایت کودز در تهران کود ورمی کمپوست سرند شده و درجه یک غنی شده فله ای و بسته بندی را به فروش می رساند. این شرکت کود ورمی کمپوست تولیدی را در شرکت تعاونی کوار گلستان در اراک با برگ آنالیز معتبر تولید می کند و به فروش می رساند.

  • اطلاعات تماس

تلفن تماس : ۰۹۱۲۸۷۲۷۲۹۲

نشانی : تهران ورامین روستای محمود اباد

آدرس شعبه دو: اراک

آدرس شعبه سوم: تهرانپارس فقط فروش کرم خاکی برای ماهیگیری و کود ورمی کمپوست خانگی 

کلام آخر

در این لیست سعی کردیم تا مجموعه ای از فروشنده های خوب کود ورمی کمپوست را جمع آوری کنیم. تمام فروشندگان معرفی شده در بالا فروشنده های خوب و قابل قبولی هستند و جز بهترین فروشندگان کود ورمی کمپوست محسوب میشوند و انتخاب در بین آنها به شما بستگی دارد.

آیا فروشنده ای هست که شما برای این مقاله توصیه کنید؟ در کامنت ها فروشنده ورمی کمپوست مورد نظر خود را معرفی کنید تا در صورت تشخیص به عنوان یک فروشنده عالی ، در لیست فروشندگان این صفحه قرار بگیرد.

نظرات کاربران

محتسب7 خرداد 1402

سلام واقعاً یکسری شرکت ها یا اشخاص نامعتبر هستند که پارسال خیلی منو موقع لانتخابم اذیت کردن به نظر من باید یه نهاد باشه اینو بررسی کنه

رویال کشت7 خرداد 1402

سلام محتسب جان
بله متاسفانه انتخاب میان تولید کننده ها و فروشنده های کود ورمی کمپوست کمی سخت، هدف این مقاله هم همینه با داده های درست امیدواریم بتونیم بروزرسانی کنیم این محتوارو

احسان نورالدین7 خرداد 1402

آقا یه سوال
کرم هاش نون خورده میخورن؟

رویال کشت7 خرداد 1402

بله، در حد نرمال نون میخورن. کلاً غلات میخورن.

armin16 خرداد 1402

سلام من کرجم و یکسری گیاه دارم که باید با ورمی کمپوست تغذیه بشه خاکش نیاز به مشاوره دارم

رویال کشت16 خرداد 1402

سلام برای مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۵۲۴۴۱ تماس بگیرید.