خدمات سمپاشی اماکن

شرکت رویال کشت

تجارب چندین سال در این زمینه ارائه خدمات سمپاشی و مبارزه با حشرات خانگی و آفات و بیماری های باغات و مزارع به صورت تخصصی ،حرفه ای و کارشناسانه توانسته است جای ویژه ای برای خود در این محدوده صنفی قائل باشد لذا هموطنان گرامی با مطرح کردن مشکلات خود در این زمینه با کارشناسان ،علاوه بر بهره گیری و  استفاده از نظرخواهی مفید می توانند راه کار اقتصادی و مقرون به صرفه را دریافت نموده و تیم های تخصصی شرکت با رعایت اصول ایمنی محل کار و زندگی شما را امنیت بخشیده و آسودگی خیال شما از گزند حشرات و آفات موزی  را فراهم می سازد.

ساس:

ساس جزء گونه هایی از حشرات است که شب هنگام از خون گرم انسان تغذیه کرده و باعث آزار فرد می شود.به دلیل صاف و تخت بودن شکل حشره این امکان را پیدا می کند که به راحتی در درز ها و شکاف وسایل اتاق خواب و سایر وسایل منزل مانند بالشت ،تشک،پتو ،ملحفه و … پنهان شود و در شب هنگامی که فرد به خواب عمیق فرو رفته از خون آن به عنوان منبع تغذیه ی غذایی خود استفاده میکند .ناگفته نماند به توجه به این عادت رفتاری شناسایی ساس در مراحل اولیه آلودگی امری دشوار و نیاز به تشخیص کارشناس مجرب  دارد .بعد از گذشت زمان و جای گزش ساس و مشاهده فضله های آن به شکل لکه های خون یا سیاهرگ مانند جوهر روان نویس بر روی وسایل خاک میتوان پی به حضور آن برد.

درمان قطعی ساس از جمله سمپاشی تخصصی که توسط شرکت رویال کشت با استفاده از مواد منحصر به فرد و بهره گیری از دانش  و مهارت و تجربه ی کارشناسان پس از بازدید و بررسی محل آلودگی و با یک برنامه کامل و مدون امکان پذیر می باشد.

علائم تشخیص وجود ساس در اماکن:

  1.  رویت ساس در مناطق مختلف منزل از قبیل درز تختخواب ، پتو،بالشت و …
  2. مشاهده جای گزش که معمولا گزیدگی توسط ساس دارای التهاب بیشتری نسبت به حشرات دیگر بوده و شکل آن به صورت نواری و پشت سر هم می باشد 

راه های انتشار حشره :

این حشرات از راه های مختلف مانندچمدان ،لباس های شما هنگام سفر بخصوص مشافرت به مکان های آلوده ،خرید مبلمان دست دوم و…به منازل شما وارد می شود از آنجا که توجه شما عزیزان نسبت به کنترل بقیه حشرات از جمله سوسک و پشه می شود از منترل این حشره غافل شده ئذ نتیجه افزایش مقاومت این حشره به آفتکش ها باعث می شود که سالیان سال به عنوان انگل در زندگی انسان ها نقش داشته باشد .

مشخصات ظاهری ساس:

حشره بالغ به رنگ قهوه ای مایل به قرمز بوده .صاف بیضی شکل و دارای مو های میکروسکوپی در طول بدن خود می باشد.

طول حشره 4تا5 میلی متر و عرض آن 1/5 تا 3 میلی متر بوده .تخم این حشره به رنگ روشن بوده و تا رنگ قهوه ای تغییر می کند.

مراحل زندگی ساس:

ساس معمولا 5 مرحله نابالغ و 1 مرحله بالغ دارد و جالب است بدانید در هر مرحله پوست اندازی می کند .جالب است بدانید ساس ها از طریق ترشح ماده ای بنام فرمون و کایرومون باهم ارتباط برقرار کرده و خود را برای حمله یا تکثیر آماده می کند.

ساس در طیف دمایی و آب و هوایی متفاوت قادر به زندگی می باشد . حشره بالغ در دمای 16 درجه سانتی گراد به خواب نیمه زمستانی رفته و می تواند زندگی بیشتر را سپری کند.ساس در دمای 10 درجه می تواند 5 روز زندگی کند ولی در دمای 32 درجه بعد از 15 دقیقه میمیرد همچنین این حشره در رطوبت بسیار کم و دمای 35-40 درجه به راحتی زندگی می کند و این نشان دهنده ی آستانه تحمل این موجود می باشد.

تغذیه ساس از خون انسان:

.عموما ساس خونخوار بوده و غذای اصلی آن خون انسان است مگر اینکه انسان در دسترس آن نباشد .از عوامل مهم جذب ساس دی اکسیدکربن ،گرما و برخی مواد شیمیایی خاص که از بدن انسان تولید می شود بوده و از طریق ایجاد دو سوراخ در بدن انسان تغذیه را شروع می کند که از سوراخ اول بزاق خود را که حاوی مواد ضد انعقادی و بی حس کننده است تزریق می کند و از طریق لوله دیگر خون انسان را مکش می کند این مرحله حدودا  5تا 10 دقیقه طول می کشد که پس از آن به محل زندگی خود برگشته و مخفی می شود لازم به ذکر است ساس ها هر 5تا 10 روز یک بار تغذیه کرده و قادر هستند یک سال بدون غذا سپری کنند .

راه های ورود ساس به منازل :

  1. خرید مبلمان ،لباس ،خوشخواب دست دوم
  2. از طریق درز های خانه ، مجراها و سقف های کاذب 
  3. از راه انتقال حیوانات مانند پرندگان،سگ و گربه
  4. تردد به مکان های آلوده وانتقال بوسیله ی لباس ،کیف و کلا وسایل شخصی

ساس ها موجودات بی قراری بوده و فعالیت شبانه خود را به صورت گسترده شروع کرده  و وارد درزهای تختخواب یا لباس شما می شوند.آنها تخم های خود را در سوراخ های قابهای چوبی و تشک قرار می دهند .

ساس این موجوده موذی و گزنده و بدبو در نزدیکی شما به راحتی زندگی کرده بدون اینکه کسی متوجه حضور آنها شود.

با امید به اینکه مطالب و اطلاعات ذکر شده در مورد این حشره موذی خانگی و قابلیت تشخیص آن جهت کاهش آسیب دیدگی شما عزیزان و عدم انتقال بیماری های خطرناک از طریق آن شرکت رویال کشت با تجارب فراوان و تخصصی خود آمادگی خود را جهت تشخیص مشاوره و مبارزه با این آفات و کلیه ی آفات و حشرات خانگی نباتی اعلام می دارد همواره پشتیبان مراجعین و مشتریان خود می باشد .

در نظر داشته باشد برای هر آفاتی نقطه ی اختصاصی وجود دارد و تجویز هر سمی نمیتوان از شر آفات خلاصی یافت به همین منظور خواهشمند است از توصیه ی غلط و استفاده نا به جا از سموم شرایط ایجاد آلودگی شیمیایی و مضر برای خود و خانواده افراد دیگر را فراهم نساخته و حتما با متخصصین و کارشناسان خبره مشورت فرمائید.