خرید کرم خاکی برای ماهیگیری + انتخاب بهترین طعمه زنده

خرید کرم خاکی برای ماهیگیری با بهترین قیمت فروش در ایران

کرم خاکی یکی از محبوب‌ترین انواع طعمه‌ها برای ماهیگیران است. استفاده از کرم خاکی در ماهیگیری نه تنها به شما کمک می‌کند تا ماهیان بیشتری بگیرید، بلکه به عنوان یک طعمه طبیعی و جذاب، احساس رقابتی و هیجانی را برای شما فراهم می‌کند.

کرم خاکی طعمه ماهیگیری یک روش آزمایش شده و سازگار با زیست محیط است و انتخاب و آماده سازی بهترین طعمه کرم برای صید ماهی می تواند موفقیت شما را در آن تضمین کند. با وجود بسیاری از انواع کرم های ماهیگیری، دانستن اینکه کدام یک را به عنوان طعمه ماهی انتخاب کنید، نوعی علم است.

در این مقاله یک تفکیک از طعمه کرم خونی برای ماهیگیری انواع مختلف ماهیان به همراه نکاتی در مورد نحوه استفاده از آنها برای نتایج بهینه در صیادی ماهی آورده شده است و به شما راهنمایی‌هایی برای خرید و استفاده بهینه از کرم خاکی در ماهیگیری ارائه خواهیم داد؛ با مطالعه این مقاله کوتاه بهترین کرم‌ خاکی برای ماهیگیری را انتخاب کنید تا تجربه استفاده از بهترین طعمه کرم خاکی برای صید ماهی خود را داشته باشید. در صورتی که نیاز به خرید کرم خاکی برای ماهیگیری دارید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

کرم خاکی قرمز زنده طعمه برای ماهیگیری

کرم های خاکی به عنوان جام مقدس طعمه ماهیگیری، یک گزینه با‌ارزش بوده که هم روی قلاب قابل استفاده هستند و هم می توان آن را خرد کرده و به عنوان طعمه روی زمین استفاده کرد؛ پس اگر به دنبال صید ماهی هستید که باعث حسادت همه دوستان ماهیگیر شما شود، به جای درستی آمده اید. ما در رویال کشت بهترین کرم خاکی برای ماهیگیری با بهترین سایزها را به فروش می‌رسانیم.

فروش انواع طعمه کرم خاکی برای ماهیگیری

کرم خاکی قرمز

کرم خاکی قرمز  بهترین طعمه برای ماهیگیری در رودخانه
کرم خاکی قرمز بهترین طعمه برای ماهیگیری در رودخانه

ماهیگیری با استفاده از کرم خاکی قرمز زنده یکی از رایج‌ترین روش‌های ماهیگیری است و برخی از ماهیان آب شیرین و دریا با این طعمه بسیار جذب می‌شوند. انتخاب کرم خاکی قرمز زنده و تازه برای ماهیگیری از اهمیت بسیاری برخوردار است. ما کرم‌هایی را پیشنهاد می کنیم انتخاب کنید که هنوز زنده هستند و حرکت می‌کنند. اندازه کرم نیز باید متناسب با اندازه ماهی که میخواهید بگیرید باشد.

کرم خاکی شبگرد نایت کراولر (Nightcrawler)

جدا از اینکه یک کرم کمپوست رایج هستند، به دلیل آنکه به راحتی پیدا می شوند، به اندازه کافی بزرگ بوده و بدون مشکل در قلاب قرار می گیرند، کرم های اصلی در جامعه ماهیگیری به حساب آمده و سابقه طولانی در صید ماهی دارند. 

شبگردها به اندازه و اشتهایش معروف است. این گونه کرم گرمسیری دماهای بالاتری را نسبت به همنوعان خود که در حال تولید کمپوست هستند تحمل می کند. Nightcrawler درخشش خاکستری مایل به بنفش یکنواختی دارد. این کرم می تواند بیش از 6 اینچ رشد کرده و بزرگترین کرم کمپوست کننده محسوب شود. مزایای این کرم خاکی را بخوانید:

  • به سرعت رشد می کند
  • بهترین کرم برای ماهیگیری
  • قابلیت تحمل طیف های متفاوت دما
  • غذای عالی برای حیوانات خانگی بزرگتر

انواع ماهی‌هایی که به احتمال زیاد با این طعمه ماهیگیری میکنید عبارتند از:

  1. ماهی قزل آلا: خزنده های شب نیز برای ماهی قزل آلا خوب کار می کنند، اگرچه بسیاری از ماهیگیران آنها را به نصف برش می دهند تا غذا را برای دهان کوچکتر ماهی قزل آلا کمی کنترل کند.
  2. باس: ماهیگیران باس می‌دانند که آنها به ندرت فرصت هجوم بر روی یک شبگرد تند را از دست می‌دهند.
  3. گربه ماهی: گربه ماهی که در ته آب پرسه می زند و به دنبال یک غذای آسان است، مطمئناً زودتر کرم شبگرد شما را می

ورمی کمپوست تیره و غنی از مواد مغذی ایجاد شده توسط این کرم خاکی در بین باغبانان ارگانیک ارزشمند است از سوی دیگر، طعمه‌ای برای اکثر ماهیگیران نیز به حساب می آید زیرا اندازه، توانایی ایجاد غوغا در سطح و دوام دارند و اگر آن را به قلاب ماهیگیری خود آویزان کنید، مطمئناً همه نوع توجه زیر آب را به طعمه خود جلب خواهید کرد.

کرم خاکی میل ورمز (Mealworms)

این کرم خاکی بسیار مورد علاقه ماهی قزل آلا و ماهی های کوچک است. وقتی صحبت از طعمه‌گیری و انتخاب بهترین کرم‌ها برای ماهیگیری می‌شود، بزرگ‌تر بودن لزوماً به معنای بهتر بودن آنها نیست. در حالی که Nightcrawlers ممکن است در صحنه ماهیگیری منحصر باشند، اما نباید قدرت سایر انواع کرم ها را نادیده گرفت. به عنوان مثال، اگر به دنبال راهی مطمئن برای گرفتن ماهی های کوچکتر هستید، این تکان دهنده های کوچک سلاح مخفی شما هستند.

استفاده از Mealworms برای ماهیگیری به ویژه برای صید ماهی قزل آلا یا سوف در یخ مفید است، چرا که ماهی قزل آلا گاهی غیرقابل پیش بینی است و به راحتی می ترسد. از آنجایی که استفاده از کرم‌های کوچک‌تر مانند Mealworms برای ماهیگیری به این معنی است که آنها کمتر تکان می‌خورند و وعده غذایی کوچک‌تری ارائه می‌کنند، احتمالاً بیشتر مورد توجه جدی قزل آلا قرار می‌گیرند. 

کرم خاکی وکس ورمز (Waxworms)

این نژاد کرم خاکی سلاح مخفی برای ماهیگیری روی یخ است. موجودات سیاه و زرد کوچک اگرچه از نظر فنی کرم نیستند (در واقع لارو پروانه است)، اما به دلیل داشتن چربی بالا به عنوان یک خوراکی خوشمزه شهرت دارند و همچنین ثابت کرده اند در جذب ماهی‌ها، به‌ویژه ماهی‌های کوچک‌تر، بسیار قوی هستند. بافت نرم و رایحه شیرین آن‌ها را برای پان‌فیش، قزل‌آلا، و کراپی و همچنین چوب ماهی، کپور و حتی گربه‌ماهی مقاومت‌ناپذیر می‌سازد.

کرم‌های مومی در گروه کرم‌های خوراکی قرار می‌گیرند و یکی از در دسترس ترین طعمه ها برای ماهیگیران یخ است، ماهی ها آنها را دوست دارند و در ماه های سرد به خوبی صید می شوند.

کرم خاکی ماهیگیری ردویگلرز (Redwigglers)

به عنوان بهترین انتخاب برای کمپوست سازی کارآمد ضایعات آشپزخانه و ضایعات کاغذ برجسته هستند. آنها اشتهای هوس انگیزی دارند، در یک منطقه پرجمعیت رشد می کنند و در برابر طیف وسیعی از شرایط محیطی تاب آوری بالایی دارند. این کرم های خاکی هیچ حفره دائمی تشکیل نمی دهند و در عوض در سطح خاک و بالاترین لایه های سطل کمپوست شما زندگی می کنند. آنها از زباله های سطحی آلی تغذیه کرده و به خوبی با شرایط به سرعت در حال تغییر سطل کمپوست سازگار هستند.

ویگلرهای قرمز یک کرم عالی برای هدف قرار دادن قزل آلا و سایر گونه های کوچکتر هستند و از آنجا که معمولاً کوچک‌تر از یک شبگرد متوسط هستند، بنابراین برای هدف قرار دادن ماهی‌های بزرگ مناسب نمی باشند.

چگونه کرم خاکی ماهیگیری را بعد از خرید نگهداری کنیم؟

نگهداری از طعمه کرم خاکی برای ماهیگیری
نگهداری از طعمه کرم خاکی برای ماهیگیری
  • کرم ها را در مکانی خنک و تاریک نگهداری کنید.
  • کرم های را با اضافه کردن یک دستمال کاغذی مرطوب یا خزه به ظرف آنها مرطوب نگه دارید. از مصرف آب خودداری کنید زیرا می تواند کرم ها را غرق کند.
  • از نور مستقیم خورشید و دمای شدید خودداری کنید. کرم ها به گرما و نور حساس هستند و در صورت قرار گرفتن در معرض آنها به سرعت می میرند.
  • از شلوغی بیش از حد ظرف خودداری کنید، زیرا این امر می تواند باعث استرس کرم ها و مرگ آنها شود.
  • با کرم های خود با احتیاط رفتار کنید، حتی زمانی که قلاب خود را طعمه می کنید. از استفاده از قلاب‌های خیلی بزرگ یا تیز خودداری کنید، زیرا می‌توانند به آن‌ها آسیب برسانند – و برای اعمال جادو به کرم‌های زنده نیاز دارید.

قیمت کرم ماهیگیری

قیمت کرم برای ماهیگیری با توجه به نوع نژاد متفاوت است. اما برای دریافت قیمت کرم ماهیگیری با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر برنامه اقتصادی پرورش کرم خاکی برای ماهیگیری هم دارید با ما مشورت کنید تا بهترین راهکارها را به شما ارائه دهیم.

انواع مصارف کرم های خاکی

کرمهای خاکی مصارف زیادی دارند که بعضی از آنها استفاده از روغن خراطین کرم خاکی یا استفاده از کرم خاکی برای لوازم آرایشی و بهداشتی است.

کلام آخر

ماهیگیری با کرم‌ها از زمانی که انسان‌ها فهمیدند چگونه طعمه‌ها را روی قلاب بگذارند، شروع شده است.

فرقی نمی‌کند یک ماهی‌گیر ماهر باشید یا تازه شروع به نخ کردن قلابتان در آب‌های شیرین کرده‌اید، بنابراین، چه دنبال ماهی قزل آلا یا هر چیز دیگری باشید نکات درج شده در این مقاله به شما کمک می‌کند تا با انتخاب بهترین کرم‌ها برای ماهیگیری، صیادی خود را تقویت کنید. بنابراین لنسر و قرقره خود را بگیرید، انواع کرم های طعمه ماهیگیری را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی در ماجراجویی های ماهیگیری برای شما بهترین کار را دارد و از یک چیز مطمئن باشید که کرم‌های زنده و باکیفیت رویال کشت به شما کمک می‌کنند مانند یک حرفه‌ای آماده شوید تا صید رویایی خود را در قلاب خود بالا بیاورید!

با استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده در این مقاله، می‌توانید کرم خاکی برای ماهیگیری بخرید و استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تمرین و تجربه می‌تواند شما را به یک ماهیگیر حرفه‌ای با کرم خاکی تبدیل کند. همچنین، مواظب باشید که قوانین و مقررات ماهیگیری محل مورد نظر را رعایت کنید و به حفظ منابع طبیعی اهمیت بدهید. با ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم جهت خرید کرم برای ماهیگیری را دریافت کنید.

سوالات متداول

کرم خاکی قرمز زنده برای ماهیگیری بهتر است یا نایت کرال؟

بستگی به این دارد که برای چه و کجا ماهی می گیرید. کرم‌های قرمز کوچک‌تر هستند و بنابراین برای ماهی قزل‌آلا و ماهی تابه‌ ای عالی هستند، در حالی که Nightcrawlers برای گونه‌های بزرگ‌تری مانند باس و گربه‌ماهی بزرگ‌تر و بهتر هستند. اما در نهایت، این به ما بستگی دارد که کدام کرم را انتخاب می کنید.

برای صید ماهی فقط به طعمه کرم خاکی نیاز است؟

بسیاری از ماهیگیران از کرم ها برای صید گونه هایی مانند باس، قزل آلا، کراپی، بلوجیل، سوف و غیره استفاده می کنند. حقیقت این است که اکثر ماهی‌ها احتمالاً کرم را می‌خورند، فرقی نمی‌کند که آب شیرین یا شور، بزرگ یا کوچک باشد.

آیا معمولاً ماهی ها کرم می‌خورند؟

گونه های ماهی مانند قزل آلا، گربه ماهی، تخم کدو تنبل، سوف، کپور، مارماهی، باس و آبشل همگی در شرایط مناسب به راحتی کرم های ماهیگیری را می گیرند. کرم‌های خاکی غذای طبیعی بسیاری از ماهی‌ها هستند که در اثر بارندگی در رودخانه‌ها و برکه‌ها ریخته می‌شوند.

چرا ماهی ها عاشق کرم هستند؟

کرم ها بویی دارند که ماهی ها را در زیر آب در فواصل شگفت انگیز جذب می کند و با ایجاد یک واکنش تغذیه غریزی سبب می شوند تا ماهی ها آنها را گاز گرفته و شکار کنند.