مهندس داوود رضایی قلعه، مدیریت شرکت رویال کشت

داوود رضایی

برای مشاوره خرید این محصول یا هر توضیحی که نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا با پاسخ کامل به سوالات شما، خیالتان از خریدتان راحت شود.

نشاء گوجه فرنگی

خرید نشاء گوجه فرنگی (فروش و قیمت در تهران، کرج و همه استان ها)

برای خرید نشاء گوجه فرنگی با شماره ۰۲۱۴۴۰۵۲۴۴۱ می توانید تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم جهت ارسال، قیمت و سفارش نشاء گوجه فرنگی را دریافت کنید. ارسال به شهرهای تهران، کرج و سراسر کشور انجام می شود.

خرید نشا گوجه فرنگی ارگانیک

تحقیقات همچنین نشان داده اند که گوجه فرنگی های ارگانیک و داخلی، ترکیبات شیمی پیچیده تری نسبت به میوه ها تولید شده تجاری دارند و طعم بهتری دارند، بلکه به احتمال زیاد گوجه فرنگی سطوح بالاتری از رنگدانه های لی کوپن دارند نشان داده شده است که به باز شدن رگ های مسدود کمک می کند و تصور می شود یکی از دلایل رژیم غذایی مدیترانه ای بسیار سالم همین موضوع است.

بر اساس این اطلاعات، ما همیشه به باغبانان و کشاورزان عزیز پیشنهاد به خرید و کاشت نشا گوجه فرنگی ارگانیک داده ایم.

خرید، فروش و قیمت نشاء توت فرنگی و دیگر نشاها

انواع نشای محصولات کشاورزی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای خرید و اطلاعات فروش و قیمت نشاء گوجه فرنگی، خرید نشاء کاهو، خرید نشاء توت فرنگی و خرید نشاء گوجه فرنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای اطلاع از قیمت انواع بذرهای سبزیجات و کشاورزی زیر سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

  • بذر تربچه
  • بذر شاهی
  • بذر اسفناج
  • بذرپیاز و پیازچه
  • بذر تره و جعفری
  • بذر ریحان
  • بذر شاهی
  • بذر شمبلیله
  • بذر گشنیز و …

اهمیت غذایی گوجه فرنگی

گوجه فرنگی از سبزی های پر‌خاصیت و پر مصرف همه خانواده های ایرانی است. اگر شما نیز به این سبزی پر خاصیت علاقه دارید می توانید آن را در خانه پرورش دهید.

بسیاری از گوجه های تولید شده تجاری، در محیط های بدون خاک با استفاده از یک محلول کود مصنوعی پرورش داده می‌شود و قبل از این که برسند چیده می شوند. این روش ها منجر می‌شود ظاهر گوجه فرنگی خوب به نظر رسد اما مزه خوبی نداشته باشد.

انتخاب و خرید بهترین نشاء‌های گوجه فرنگی

پرسنل شرکت رویال کشت همیشه با انتخاب ارقام به روز و مناسب و اصلاح شده سعی دارد بهترین و سالم ترین نشاء های گوجه فرنگی را تولید و توزیع کند. ما با تیمی متشکل از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی، گروهی پیشرو در صدد آشنایی کشاورزان محترم با فناوری های نوین عرصه کشاورزی در حوزه های مختلف کاری گامی نو در جهت پیشرفت همه جانبه ایران عزیز برداشته باشیم.

در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات لازم برای خرید نشا گوجه فرنگی دارید، گوشی را بردارید و به ما زنگ بزنید.

نظرات کاربران

فاطمه اسد بیگی9 خرداد 1402

سلام شما می دونید نشا گوجه فرنگی چقدر طول می کشه بالا بیاد؟

رویال کشت9 خرداد 1402

سلام معمولاً رشد گوجه فرنگی از بذر حدود 6 تا 8 هفته از کاشت تا نشا طول می کشه.