مهندس داوود رضایی قلعه، مدیریت شرکت رویال کشت

داوود رضایی

برای مشاوره خرید این محصول یا هر توضیحی که نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا با پاسخ کامل به سوالات شما، خیالتان از خریدتان راحت شود.

نهال هلو انجیری

نهال هلو انجیری عسلی:

نهال هلو انجیری عسلی یکی از ارقام هلو بوده است که میوه آن به شکل انجیری و به رنگ زرد یا به رنگ عسل می باشد این نوع هلو به دلیل داشتن میوه عسلی رنگ به هلو انجیری عسلی معروف است نهال این نوع هلو در نهالستان برتر تولید میشود میوه این نوع هلو نرم و شیرین است عمر اقتصادی درخت این نوع هلو 11  سال میباشد این نوع هلو در مقابل سرمای 25 الی 30 درجه مقاوم میباشد. پایه پیوندی آن شفتالو بذری میباشد . نهالستان برتر این افتخار را دارد تا یکی از تولید کنندگان این نوع نهال باشد .

درخت هلو درختی است زیبا ولی کم دوام و عمر ان 5 یا 6 سال است و می توان انرا با درخت بادام یا الو یا زرد الوو شفتالوپیوند زد.برگ های ان دراز و دندانه دار بوده با گلهای درشت به رنگ صورتی و مانند بعضی از گیاهان قبل از بیرون امدن برگ گل میدهد و منظره زیبا و جالبی دارد .

میوه ان از نوع شفتالو ولی درشت تر و پر اب و شیرین با هسته سخت و درشت می باشد.از درخت هلو نوعی انگم ترشح می شود که دارای ماده لاکتوز بوده و پوست درخت دارای تانن است در تمام قسمتهای درخت هلو گلوکزید سمی موسوم به (امیگدالین)وجود دارد که در مغز هسته بادام تلخ و در دانه و جوانه یا اعضا بعضی گیاهان نیز موجود است .هلو دارای مواد قندی زیاد و اسید های الی ازاد مانند اسید سیتریک و اسید وینیک و اسید مالیک و مواد ازته و هیدروکربنه و مواد چرب و برم و کاروتن و ویتامین B,cمی باشد. در برگ هلو قند های ساکاروز و کستروز و ماده لوروسرازین وجود دارد.

کامنت بسته است.

نظر شما چیست؟