مهندس داوود رضایی قلعه، مدیریت شرکت رویال کشت

داوود رضایی

برای مشاوره خرید این محصول یا هر توضیحی که نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا با پاسخ کامل به سوالات شما، خیالتان از خریدتان راحت شود.

نهال سیب سبز

نهال سیب سبز گراندلیست یکی از ارقام سیب میباشد که به سیب سبز گرنی اسمیت هم نیز معروف است نام انگلیسی آن Granny Smith میباشد منشا اصلی ریشه این نهال استرالیا وارد ایران شده است اسم این سیب از اسم زنی به نام ماریا اسمیت گرفته شده است که از طریق دانه دهی تصادفی آن به عمل آمده است این نهال یکی از ارقام پیوندی از سیب خودروی اروپایی و سیب خانگی میباشد همچنین بخاطر کیفیت آن در اکثر کشور های نیوزلند و بریتانیا و کانادا کشت میشود نهال این سیب در نهالستان برتر با بهترین بذر ها کشت و عرضه میشود .

خواص سیب سبز

بهبود سلمت ریه:

مطالعات نشان داده اند که خوردن منظم سیب سبز به خاطر منبع غنی فلاوونوئیدها، ریسک ابتلا به بیماری آسم را کاهش می دهد. محققان ادعا می کنند فلاوونوئیدها با کاهش ریسک بروز آسم مرتبط هستند. همچنین مشخص شده است که سیب سبز ریسک سرطان ریه در زنان را تا ۲۱ درصد کاهش می دهد.

پیشگیری از بروز لخته خون:

سیب سبز حاوی ترکیبات شیمیایی موسوم به روتین است که می تواند از تشکیل لخته های خون پیشگیری کند. روتین می تواند عملکرد آنزیم های تسهیل کننده تشکیل لخته خون را متوقف سازد. از اینرو به گفته محققان، این میوه به مقابله با بیماری قلبی و سکته کمک می کند. مصرف یک لیوان آب این میوه سبز یا خوردن یک سیب سبز کامل به حفظ سلامت بیشتر شما کمک می کند.

کامنت بسته است.

نظر شما چیست؟